TNS metinės žiniasklaidos tyrimų apžvalgos

2012-02-27 22:59

TNS yra pasaulinė rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų grupė. Įmonė yra savo srities lyderis ir teikia aukščiausios kokybės informaciją, analizes bei įžvalgas, kurios padeda suprasti vartotojų elgesį. TNS yra pagrindiniai interneto, TV, spaudos, radijo auditorijos tyrimų bei informacijos ir reklamos monitoringo paslaugų tiekėja. Ši įmonė galinti pasigirti kompetencija verslo sektoriuose, o tyrimų konsultantų tikslas - rinkodaros informacijai suteikti pridėtinės vertės. Tai reiškia, kad klientui pateikiami ne tik rinkos tyrimų duomenys, bet ir įvairios įžvalgos bei interpretacijos, kas, įmonės įsitikinimu yra šeštasis verslo jausmas. Čia dirba aukščiausios kvalifikacijos rinkos tyrėjai, analitikai ir konsultantai mylintys savo darbą ir atsidavę klientams, kupini puikių idėjų ir nuolatos siekiantys jas įgyvendinti.

Rinkodaros įmonės kasmet laukia TNS metinės žiniasklaidos tyrimų apžvalgos, kuria neretai remdamiesi planuoja reklamos kanalus. Siūlome ir jums pasidomėti kasmetine žiniasklaidos tyrimų apžvalga, kurioje rasite informacijos apie:

  • Reklamos monitoringą (kaip kito reklamos apimtys įvairiuose reklamos kanaluose, kas daugiausiai reklamavosi).
  • Komunikacijos monitoringas ir analizė (skirta operatyviai stebėti bei vertinti asmenų, įmonių bei organizacijų komunikaciją žiniasklaidoje)
  • TV auditorijos tyrimas (Televizijos žiūrėjimo trukmė, TV reitingai, populiariausios laidos, serialai, žinios)
  • Radijo auditorijos tyrimas (Radijo klausimo trukmė, radijo stočių auditorijos, vidutinė pasiekta dienos auditorija, vidutinė radijo stočių auditorijos struktūra pagal klausytojų laiką procentais, klausytojų prioritetai regionams)
  • Nacionalinis skaitytojų tyrimas (Tikslas – nustatyti laikraščių ir žurnalų skaitytojų auditoriją, nustatomos tikslinės leidinių grupės, bendros skaitytojų auditorijos, spaudos skaitomumo rodikliai Lietuvoje, išskiriant rezultatus pagal miestus ir kaimus ir amžių)
  • Kompiuterių ir interneto vartotojų tyrimas (Tikslas – nustatyti kompiuterių ir interneto naudotojų auditoriją, naudojimosi vietas, veiklos ypatumus, išsiaiškinti kokių interneto tiekėjų paslaugomis naudojasi, kompiuterių ir interneto naudojimo potencialą, nustatyti besinaudojančiųjų šiomis technologijomis sociodemografinį paveikslą)
  • TNS MetrixTM- į tinklalapį orientuotas tyrimas
  • TNS AtlasTM- LT gyventojų vartojimo ir pirkimo įpročių tyrimas (pvz.: kur panaudojami pinigai, kurie lieka padengus visas būtinąsias pragyvenimo išlaidas)
  • SemiometrieTM – vartojimo ir vertybių ryšio analizė
  • Specializuoti žiniasklaidos tyrimai.

Metines žiniasklaidos tyrimų apžvalgas bei daugelį kitų rasite paspaudę šią nuorodą.