Į ką reikėtų atsižvelgti talpinant reklamą informaciniuose šaltiniuose?

2012-02-22 22:11

Šiuo metu yra labai plačios galimybės visur reklamuotis, pradedant paprasčiausiomis internetinėmis svetainėmis, baigiant įvairaus pobūdžio leidiniais. Kad pinigai skirti reklamai būtų kuo tikslingiau panaudoti, reikėtų atsižvelgti į kelis aspektus.

Labai dažnai reklama visur yra talpinama aklai, visiškai neatsižvelgiant į tikslinę auditoriją. Informacinis šaltinis, kuriame talpinsite savo reklamą yra skirtas kažkokiai konkrečiai auditorijai – pažiūrėkite ar to šaltinio auditorija sutampa su jūsų. Taip pat praverstų išsiaiškinti plačiau apie tai, kaip tas informacinis šaltinis yra platinamas rinkoje. Galbūt šis platinimo būdas leidžia pasiekti mažai auditorijos. Jeigu informacinis šaltinis, kuriame planuojate talpinti savo reklamą yra spaudintinis (laikraštis, žurnalas ar kt.), būtinai išsiaiškinkite šio leidinio tiražą. Priklausomai nuo tiražo kinta ir kaina. Išsiaiškinkite ar yra patvirtinimas, kuris užtikrina viso tiražo išplatinimą. Galbūt yra išplatinama tik pusė nurodyto viso tiražo, tad turite būti budrūs.

Kitas svarbus aspektas renkantis reklamos vietą yra informacinio šaltinio gyvavimo laikotarpis ir kaip dažnai jis yra išleidžiamas. Norėdami patalpinti savo straipnį ar reklamą informaciniuose šaltiniuose, ko gero pasimesite siūlomų kainų pinklėse, tačiau būtinai atkreipkite dėmesį į tai, ką Jūs už tai gausite, t.y. kaip dažnai jūs būsite matomas, kiek turima auditorijos, koks išplatinamas tiražas ir pan. Rinkdamiesi reklamos paslaugas rekomenduojame palyginti įkainius su kitais paslaugų teikėjais.

Neretai reklamistai atsižvelgia į leidėjų būvimo versle trukmę. Tai dažnai susiję su siūlomomis kokybiškomis paslaugomis, pagrįstomis kainomis, užtikrintumu, patikimumu ir kliento poreikių tenkinimu. Bendraudami su senbuviais šiame versle išvengsite nekokybiško redagavimo ir leidinių išleidimo.

Galiausiai, nepamirškite pasidomėti verslininkų ir vartotojų konkretaus informacinio šaltinio vertinimais. Jus išgirstos nuomonės gali nustebinti, priversti pakeisti pasirinkimą arba priešingai – tik patvirtinti nuomonę.

Autorius: Vygantas Poškus