Reklamos knygų sąrašas

2012-08-23 18:51

Asmenims, kurie domisi reklamos verslu, norime pateikti lietuviškų knygų sąrašą, kur daugiau mažiau kalbama apie šį verslą.


Knygų sąrašas:

1. Reklamos žmogaus išpažintis (Ogilvy David, 2009)
Knygoje „Reklamos žmogaus išpažintis“ - sėkmingiausios Davido Ogilvy idėjos, taktikos ir metodai, dėl kurių ši knyga tapo perkamiausia daugelyje šalių. Šiuolaikinės reklamos tėvu laikomas Davidas Ogilvy sukūrė keletą ypač įsimintinų reklamos kampanijų, tapusių sektinais pavyzdžiais. Dar ši knyga svarbi tuo, kad ji - ne tik apie reklamą, bet ir apie žmonių mąstymą ir elgesį susidūrus su verslo sunkumais.


2. Partizaninis marketingas : paprastos ir nebrangios strategijos, kaip mažoms įmonėms uždirbti didelį pelną (Levinson, Jay Conrad, 2009)



3. Reklama...Reklama? Reklama! : monografija (Smetonienė, Irena, 2009)
Šios monografijos autorė Irena Smetonienė ne tik apžvelgia reklamos vertimo į lietuvių kalbą aplinkybes ir susiklosčiusią praktiką, bet ir pateikia savo požiūrį, kas turėtų būti daroma, kad mūsų kalba nenukentėtų, kad ji būtų turtinama ir puoselėjama.


4. Reklamos teisinis reglamentavimas : teorija ir praktika (Markauskas, Laimonas, 2008)
Knygoje analizuojami ne tik Lietuvos teisės aktai, teismų ir kitų institucijų praktika, bet ir reklamos teisinis reglamentavimas Europos Sąjungoje bei Europos Teisingumo Teismo praktika įvairiais reklamos teisinio reglamentavimo aspektais. Knygoje aptariama reklamos samprata: ne tik paties žodžio reklama reikšmė, bet ir reklamos samprata, įtvirtinta įvairiuose teisės aktuose.


5. Reklamos tekstas : pragmatika, stilius, kalba (Župerka, Kazimieras 2008)
Knygą sudaro paskaitų konspektai ir pratybų medžiaga. Kiekvienos temos pateikiama svarbesnė literatūra, pagrindinės publikacijos paryškintos.


6. Internetinė rinkodara smulkiajam verslui (Berkley, Holly 2007)
Šioje knygoje smulkieji verslininkai sužinos, kaip pasiekti puikių verslo rezultatų turint nedaug lėšų! „Internetinė rinkodara smulkiajam verslui“ papasakos jums, kaip buvo vykdomos sėkmingos reklaminės kampanijos. Sužinosite, kaip pakartoti didžiųjų bendrovių verslo strategiją ir susilaukti tokios pat sėkmės mažiausiomis išlaidomis.

Knygoje sužinosite:

• kaip nustatyti kampanijos tikslą
• kaip pasidaryti nemokamą reklamą
• kaip reklamuoti verslą elektroniniu paštu
• kaip kurti virtualiąją bendruomenę
• kokia turi būti prekių ženklų partnerystė
• kuo ypatingos reklaminės juostos
• koks turi būti svetainės dizainas
• kaip užsiregistruoti paieškos sistemose

7. Reklama : teorija ir praktika (Čereška, Bronislovas 2004)
Autorius kėlė uždavinį supažindinti skaitytoją su reklamos kaita amžių tėkmėje, išskirti aktualiausius reklamos teorijos ir praktikos aspektus.


8. Reklamos ir marketingo idėjos : mėnesinis žurnalas


9. Reklama ir jos poveikis vartotojui : mokomoji knyga (Jokubauskas, Darius 2003)
Knygoje aprašytos problemos iki skausmo pažįstamos kiekvienam iš vadovų: kokybiškų ir savalaikių paslaugų poreikis didžiulis, pajėgumai atrodo dideli, pardavimas organizuojamas geriau nei vyksta pats paslaugų/produktų teikimas,vėluoja nemaza dalis užsakymų, darbuotoju kaita per didelė, diegiam įvairius (ISO 9001 ir pan) standartus, perprojektuojam organizacines struktūras, bandom išgryninti funkcijų pasidalinimą, naudoti komandinį darbą daugeliui skirtingų projektų, darbuotojai dirba ne mažiau 8 valandų per dieną, tačiau pagal gaunamą rezultatą išaiškėja, kad dirbama tik 40% pajėgumu, o likę 60% issvaistomi ne taip, ne ten ir ne tam kam reikia.Kaip suvienyti “gentis”, kaip apjungti įmonę po vieną vėliavą, kaip sutelkti visus vieningam žygiui – užkariauti klientų pasitikėjimą ir širdis?


10. Reklamos pradmenys (Mažeikaitė, Rita,2001)
Ko gero, esama visai nedaug tokių įmonių, kurios sugeba puikiai verstis arba bent jau išlikti visai be reklamos...


11. Reklama ir firmos įvaizdis (Čeikauskienė, Marytė,1997)


12. Demonstracinė reklama : mugių ir parodų organizavimas (Urbanskienė, Rūta, 1997)
Šio leidinio tikslas-patarti reklamos tipus ir priemones, detaliai ir smulkiai apibūdinti demonstracinės reklamos formas, jos organizavimo ypatumus.


13. Reklama ir rėmimas : mokomoji knyga (Urbanskienė, Rūta, 1995)


14. Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga (Bakanauskas, Arvydas 2012)


15. Sistema : kaip sukurti didelę ir sėkmingą tinklinės rinkodaros organizaciją (Failla, Don.2011)
Sistema yra greičiausias būdas, kaip galima sukurti didžiulę tinklinės rinkodaros organizaciją. Dono ir Nensės Sistema padėjo jiems sukurti organizaciją, kurioje yra 800 000 narių ir šis skaičius nuolat didėja. Ši sistema gali padėti jums padaryti tą patį. Šioje knygoje ne tik perskaitysite apie patikrintą ir veiksmingą Dono ir Nensės Sistemą, bet taip pat sužinosite jų paslapčių kaip plėsti savo verslą: kaip naudotis organizacijoje esančiaisiais aukščiau, kaip investuoti į savo verslą, kaip remti žmones per atstumą, kaip organizuoti žarijų posėdžius ir daug kitų dalykų.


16. Finansinių priemonių ir paslaugų rinkodara : principai ir praktika : vadovėlis (Sūdžius, Vytautas 2011)
Vadovėlyje nagrinėjami aktualūs finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros klausimai, apibūdinamos rinkodaros atsiradimo prielaidos ir sąlygos, finansų rinkos ypatumai ir problemos, ypatingą dėmesį skiriant finansinių priemonių ir paslaugų savybėms atskleisti, kainodaros priemonėms ir pinigų srautų vertei nustatyti. Apibendrinti finansinių priemonių ir paslaugų rėmimo, ryšių su klientais valdymo, įvaizdžio ir strategijos formavimo principai ir praktinė veikla.
Leidinys skirtas VGTU pirmosios pakopos Vadybos ir verslo administravimo studijų, Vadybos studijų ir Ekonomikos studijų krypčių studentams, turintiems bendrus rinkodaros ir finansų teorijos pagrindus, leidžiančius gilintis į finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros ypatumus, taip pat galintiems ir paskaitų metu, ir savarankiškai susieti teorinius rinkodaros ir finansų sistemos aspektus su praktinėmis veiklos galimybėmis.


17. Rinkodara pagal Kotlerį : kaip susikurti sėkmę rinkoje ir joje dominuoti (Kotler, Philip,2010)
Plačiau apie šią knygą sužinosite paspaudę šią nuorodą.
Čia rasite gilių autoriaus įžvalgų, originalių ir veiksmingų patarimų, kurie padės atnaujinti įgūdžius ir žinias bei leis kurti efektyvius šiuolaikinės rinkodaros sprendimus.


18. Gravitacinė rinkodara : mokslas, kaip pritraukti pirkėjus (Vee, Jimmy,2009)
Ši knyga pateikia naujoviškus būdus išsiskirti iš minios ir pritraukti būtent tuos klientus, kurių jūs norite, kurių jums reikia ir kokių nusipelnote.„Gravitacinė rinkodara“ yra jūsų vedlys, padedantis patenkinti nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius.Knygoje mokoma, kaip akimirksniu užmegzti emocijomis paremtus savitarpio santykius.

19. Marketingas : organizacijų marketingo strategijos ir modeliai : vadovėlis (Ramanauskienė, Jadvyga,2008)
Šio vadovėlio tikslas - atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę. Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.


20. Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės : kaip naujienų pranešimai, interneto dienoraščiai, prenumeruojamosios transliacijos, virusinė rinkodara ir internetinė žiniasklaida gali padėti tiesiogiai pasiekti pirkėjus (Scott, David Meerman,2008)
Išmintingi rinkodarininkai, norintys su pirkėjais bendrauti tiesiogiai, tapti matomi žiniatinklyje ir padidinti pardavimus, čia ras viską, ko reikia, kad galėtų pritaikyti naująsias taisykles. Ši knyga jums parodys, kaip išlikti kreivės viršuje ir pranokti savo konkurentus išnaudojant visą internetinių viešųjų ryšių, rinkodaros ir bendravimo su klientais potencialą. Jei norite, kad jūsų verslas klestėtų, pamirškite tradicijas ir laikykitės naujųjų rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklių.


21. Marketingas organizacijoje : praktiniai sprendimai : mokomoji knyga (Stankevičienė, Jūratė,2008)
Mokomoji knyga "Marketingas organizacijoje: praktiniai sprendimai" yra mokomosios knygos "Organizacijos marketingo sprendimai" (2005) papildytas ir pataisytas leidinys. Šioje knygoje išryškintas praktinis požiūris į rinkodarą įmonėje, jos svarbiausių klausimų nagrinėjamu konkrečiomis sąlygomis. Knygoje trumpai pateiktos marketingo pagrindinių temų esminės žinios, raktiniai žodžiai, nagrinėjamos praktinės, imitacinės ir situacinės užduotys su trumpais metodiniais nurodymais ir trumpu sprendimu, užduotys studentų savarankiškam darbui su pateiktais atsakymais. Didžiausias dėmesys skirtas įmonės marketingo analizei ir veiklos pelningumo sąsajoms.


22. Lietuvos rinkodaros plėtra : monografija (Svetikas, Antanas, 2008)
Mokslinėje monografijoje sisteminės analizės būdu nagrinėjama šiuolaikinės rinkodaros problematika, Lietuvos rinkodaros plėtra. Studijos akcentai - prekių konkurencingumo analizė, metodiniai rinkodaros klausimai, rizikos įvertinimas, ateities prekyba, skirstomoji informacija, paslaugų tipai ir savybės, ekonomikos principai ir ekonominis mąstymas. Remiamasi užsienio šalių ir Lietuvos autorių darbais, autoriaus patirtimi. Monografija skiriama rinkodaros, vadybos, verslo, ekonomikos mokslo magistrantams, doktorantams, įmonių vadybininkams ir kitų sričių specialistams.


23. Marketingo valdymo pagrindai (Kotler, Philip, 2007)
„Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.


24. Marketingo tyrimai : teorija ir praktika (Pranulis, Vytautas,2007)


25. Prekybos marketingas (Pajuodis, Arvydas,2005)


26. Marketingo komunikacija : mokomoji knyga (Bakanauskas, Arvydas 2004)


27. Dešimt mirtinų rinkodaros nuodėmių : požymiai ir sprendimai (Kotler, Philip,2004)
„Dešimt mirtinų rinkodaros nuodėmių“ nurodomi metodai, kaip nuo pradžios iki galo sukurti tvirtą, gerus rezultatus duodančią rinkodarą, kuri sugrąžintų sėkmę žlungančiam verslui.


28. Marketingo tyrimai : teorija ir praktika : mokomoji knyga (Dikčius, Vytautas,2003)


29. Rinkodara : nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo (Vijeikis, Juozas,2003)
Leidinys skirtas studijuojantiesiems rinkodarą - bakalaurams, magistrantams, doktorantams bei visiems kitiems, visada norintiems sužinoti savo srities šauniausius dalykus. Jis papildo aukštųjų mokyklų studentams skirtą mokymo priemonę „Inovacijų vadyba. Leidinio medžiaga sudomins smalsius žmones, neturinčius laiko skaityti storų knygų, tačiau norinčius suprasti rinkodaros esmę, nuodugniau pažinti praktines rinkodaros komplekso priemonių taikymo galimybes kuriant naują prekę, suprasti, kokiems rinkodaros specialistams priklauso ateitis: ar tiems, kurie fiziškai nepajėgdami susiieškoti vartotojų dideliais kiekiais siunčia nepageidaujamus rinkodaros pranešimus, tikėdamiesi, kad šie atsiųs jiems pinigų, ar tiems, kurie sukuria pagrindą ir veikia ten, kur susidomėję žmonės gali tarpusavyje vykdyti rinkodarą, suburia vartotojų tinklus, pasitraukia iš kelio ir leidžia vartotojams kalbėti.


30. Paslaugų marketingas : teorija ir praktika : monografija (Kindurys, Vytautas,1998)

31. Paslaugų marketingas : Turizmas (Damulienė, Aldona,1996)
Leidinyje trumpai apibūdinama marketingo esmė, evoliucija, rūšys, pagrindžiamas jo būtinumas. Kadangi turizmas kaip verslas ir ūkio šaka turi nemažai ypatumų, leidinyje pagrindinis dėmesys skiriamas turizmo marketingui: nagrinėjamas jo kompleksas, aplinka, detaliau aptariamas planavimas, vidinis bei paslaugų teikimo ir vartojimo sąveikos marketingas.


32. Turizmo marketingas (Irena Svetikienė, 2002)
Vadovėlis skiriamas aukštųjų, aukštesniųjų mokyklų studentams, dėstytojams, turizmo įmonių vadovams ir darbuotojams bei visiems besidomintiems turizmo marketingo klausimais. Šioje knygoje skaitytojas supažindinamas su turizmo kaip sistemos tarpusavio ryšiais su makroaplinkos sistemomis, turizmo sistemos vidine struktūra bei pagrindinėmis sąvokomis turizmo istorijos raida Europoje ir Lietuvoje marketingo paskirties ypatumais, marketingo funkcijų tarp turizmo įmonių ir turizmo industriją koordinuojančių bei reguliuojančių organizacijų pasiskirstymo ypatumais. Taip pat nagrinėjami turizmo paslaugų vartotojų poreikių ypatumai ir segmentavimo būdai, aprašoma svetingumo, apgyvendinimo bei maitinimo įmonių svarba.


33. Reklama ir rėmimas : mokomoji knyga (Urbanskienė, Rūta,1995)
34. Marketingas : kursas menedžeriui (Žvirblis, Algis,1992)
Įmonės veiklos strategija ir jos misijos realizavimas, marketingo koncepsija, jo komplektas ir aplinka, funkcijos, metodai, m planavimas, rinkos tyrimas, paminių, prekių realizavimas, reklaminė veikla. Marketingo tarnybų organizavimas, inovacijų vieta marketinge.


35. Marketingo pagrindai (Urbonavičius, Sigitas,1990)
Medžiaga dėstoma lakoniškai, geriau pažįstami dalykai aprašomi itin trumpai. Autorius siūlo savus lietuviškų terminų variantus


36. Marketingo pagrindai (Jadvyga Ramanauskienė 1998)
Mokymo priemonė žemės ūkio mokyklų moksleiviams


37. Paslaugų marketingas ir vadyba (Liudmila Bagdonienė, Rimantė Hopenienė 2009)
Vadovėlis skiriamas studijuojantiems socialinius mokslus, bet gali būti naudingas ir inžinerinių specialybių studentams. 2007 m. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos paskirta trečioji premija.

38. Tarptautinis marketingas (Birutė Vijeikienė, Juozas Vijeikis, 2003)

Knygoje išsamiai aptariama tarptautinio marketingo aplinka, jo komplekso elementų taikymo galimybės ir svarbiausios problemos. Šiuo leidiniu skaitytojai supažindinami su pagrindiniais tarptautinio makretingo teiginiais ir su verslo įmonių įėjimo į užsienio rinkas formomis bei metodais.
Leidinys skiriamas studentams, specialistams, aktyviems mokslininkams, verslininkams, palaikantiems tarptautinius ryšius su užsienio partneriais, ir kitiems, norintiems išsiaiškinti tarptautinio marketingo esmę bei praktinio jo taikymo aspektus.