Reklaminių renginių (akcijų) organizavimas

2012-08-10 15:37

Įmonių vadovai dažnai sprendžia klausimą, kaip padidinti pardavimus ir pagerinti produktų ar paslaugų žinomumą. Yra nemažai reklaminių sprendimų tam, tačiau šiame straipsnyje aptarsime reklaminių renginių (akcijų) organizavimo klausimą. Kol kas reklaminių renginių populiarumas šalyje nėra didelis. Dažniausiai reklaminiai renginiai užsakomi rengiant degustacijas, reklaminius turus, reklamines akcijas, finalinius konkursų ar loterijų renginius. Svarbiausia apsibrėžti reklaminio renginio tiklslą nors ir dažnai susiduriama su tikslo pasiekimo įvertinimo problema dėl įvairių neapčiuopiamų aspektų.

Svarbu nepamiršti, kad renginių organizavimas - tai kompanijos „veido“ parodymas. Jums reikės pasisamdyti reklamos ir renginių asistentus, kurie pristatys jūsų įmonės vardą, prekinį ženklą a produktus/paslaugas įvairiose vietose. Svarbu atsižvelgti į tai, kad šie asistentai turėtų darbo patirties, būtų išsilavinę, komunikabilūs ir atsakingai žiūrėtų į jiems pavestas užduotis.

Reklaminių renginių organizatoriai jums gali padėti parinkti tinkamiausią reklaminių renginių vietą, kurioje kuriose gausiausiai renkasi jūsų tiksliniai klientai. Jeigu reikia – gauna reikiamus leidimus renginio organizavimui (vietos savivaldos įstaigose, privačioje žemėje). Taip pat suras tinkamus tiekėjus, vedėjus, moderatorius ir personalą bei aprūpins reklaminę akciją techniniu inventoriumi.

Reklaminius renginius siūlančios internetinės svetainės: pimpit.lt, reklamosagentura.com, renginiaijums.lt, pramogubures.lt, artistotus.lt, ideagroup.lt combo.lt, greenmedia.lt, soundtrailer.lt ir kt.

Straipsnio autorė Daiva Lukoševičiūtė.