Interneto, kaip reklamos kanalo privalumai ir trūkumai

2012-06-25 22:04

Daugelis ragina reklamą perkelti į elektroninę erdvę ir atsisakyti kitų informacijos viešinimo kanalų.

Nusprendžiau trumpai aprašyti interneto, kaip reklamos kanalo, privalumus ir trūkumus, kad

galėtumėte nuspręsti, ar jis jums tinkamas. Galbūt jūsų auditorija vis dėlto yra daugiau pasiekiama ne virtualiame pasaulyje. Ne visa auditorija prieinama, nes vyresnio amžiaus žmonės nelabai naudojas internetu, taip pat ir mažamečiai vaikai. Valandų skirtumai tarp valstybių tarptautiniame versle irgi gali būti kaip trukdis. Aktyvų laisvalaikį mėgstantys asmenys mažiau laiko praleidžia prie kompiuterio ir pan.

Pavyzdžiui, reklamos internete veiksmingumo atsekimas lengvesnis, nes yra programos, kurios parodo, iš kokio puslapio, per kokią nuorodą klientas atkeliavo. Tai padėtų jums efektyviau didinti pardavimus ar pasiekti kitų tikslų.

Reikia nepamiršti: kas per daug, tas nesveika, t.y. kuomet erzinami puslapių lankytojai, krinta ir svetainės populiarumas.

Pateikiu apačioje lentelę, kur surašiau reklamos internete privalumus ir trūkumus.

Reklamos internete privalumai
Šiuo metu vis daugiau žmonių pripažįsta, kad internetas padeda pasiekti savo tikslinę auditoriją.

Vygantas Poškus